تبلیغات محیطی روی مغز بینندگان دربی

 با پیگیری های مدیرعامل باشگاه استقلال و حمایت وزیر ورزش سرانجام تبلیغات محیطی دربی تهران به استقلال رسید.
کد خبر : 136829
تاریخ انتشار : شنبه 13 آذر 1400 - 19:58
تبلیغات محیطی روی مغز بینندگان دربی

با پیگیری های مدیرعامل باشگاه استقلال و حمایت وزیر ورزش سرانجام تبلیغات محیطی دربی تهران به استقلال رسید.

اینکه باشگاه ها به دنبال حق و حقوق تضییع شده خود در تمام این سال ها هستند، اتفاق خوبی است و امیدواریم روزی همه باشگاه ها بتوانند نه تنها در زمینه تبلیغات که پیرامون حق پخش تلویزیونی نیز به حق و حقوق مسلم خود برسند.

این نخستین تجربه تبلیغات محیطی یک باشگاه در فوتبال بدون مداخله سازمان لیگ بود اما امیدواریم بعدها سلیقه بهتری از خود به خرج دهیم و این قدر اطراف ورزشگاه را با تابلوهای بی قواره زشت نکنیم.

درشت نمایی و بالا بردن هر بنر و تابلویی تا بالای سکوهای ورزشگاه، چشم بینندگان تلویزیونی را آزار می دهد و از نظر آراستگی و زیبایی هم این کار زیبنده نیست.

تبلیغات محیطی چند لایه در دربی 97، واکنش منفی بینندگان تلویزیونی را در پی داشت.

منبع: برترین ها

آمریکا هم به داد کاربران ایرانی رسید

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هاست