تست تبلیغات: علم را پشت کمپین بعدی خود قرار دهید
بیایید با آن روبرو شویم، تبلیغات به جایی نمی رسد – آنها بسیار مهم هستند و میتوانند برای شما افزایش مشتری داشته باشند و کسب و کار شمارو به منبع پردرآمدی تبدیل کنند.
در دنیای دیجیتال، آنها جریان اصلی درآمد را برای بسیاری از خدمات رسانهای «رایگان» (به نام فیسبوک بزرگ) فراهم میکنند، بنابراین میتوانید بدون خرج کردن یک سکه از آنها لذت ببرید.
چیزهای بسیار عالی برای مصرف کننده، اگرچه قیمتی که می پردازند ارائه محتوایی است که ممکن است نخواهند.
اما صرف نظر از کانال، وظیفه تبلیغکنندگان این است که به ذهن مخاطبان خود نفوذ کنند، اطمینان حاصل کنند که تبلیغات آنها به علایق آنها نفوذ میکند، و مهمتر از همه، هر گونه نفوذ را به حداقل برسانند.
چالش پذیرفته شد
اگر زمان بیشتری برای تحقیقات عمیق مخاطبان، آزمایش تبلیغات و بهینه سازی کمپین ها صرف شود، دنیای رسانه مکان بهتری خواهد بود. در اینجا ما به آژانسهای مستقل نشان میدهیم که چگونه با استفاده از آخرین فناوری انجام میشود.
روندهای برتر در نظر مصرف کننده
در گزارش چشم انداز رسانه جهانی خود، نگاهی به تبلیغات امروزی می اندازیم و ارزیابی می کنیم که افزایش مشتری چگونه بوده است و مردم چگونه تبلیغات را در رسانه های مختلف – از رسانه های اجتماعی گرفته تا بیلبوردها – درک می کنند.
در اینجا نکات برجسته وجود دارد:
تبلیغات در رسانههای اجتماعی نسبت به کانالهای دیگر «مزاحمکنندهتر» و «بیش از حد» در نظر گرفته میشوند – اما از نظر اثربخشی تلویزیون را به چالش میکشند.
تبلیغات در تلویزیون “سرگرم کننده” و “آموزنده” در نظر گرفته می شوند، اما اثربخشی آنها در حال کاهش است.
در طول پنج سال گذشته درصد افرادی که برندها را از طریق تلویزیون کشف می کنند از 43 به 31 کاهش یافته است.
شما نمی خواهید کل استراتژی تبلیغات خود (یا مشتری خود) را بر روی یک روند وارونه کنید. ما می دانیم که تبلیغات ظریف است و استثناهای زیادی برای “قوانین” وجود دارد.
اما این نشان می دهد که قبل از شروع یک کمپین به تحقیقات بیشتری نیاز است.
مصرف کنندگان منفعل نیستند – آنها به سمت کانال های جدید می روند و از تبلیغاتی که می بینند (برای خوب و بد) یادداشت می کنند.
نیاز به مخارج هوشمندتر وجود دارد.
با انتقال بیشتر آمیخته بازاریابی و سرمایه گذاری به سمت دیجیتال، همه چشم ها و گوش ها به یک سوال اشاره می کنند: “چگونه تبلیغات خود را موثرتر کنم؟”
فراتر از توسعه خلاق اولیه و تحقیقات تبلیغاتی که ممکن است برندها انجام دهند، آنها همچنین از آزمایش تبلیغات خلاقانه برای بهینه سازی کمپین های خود بیشتر و بیشتر استفاده می کنند.
به این ترتیب، هنگام فعال سازی، هزینه کمتری از دست می رود.
و با توجه به راهحلهای پیشآزمایی مقرونبهصرفهتر و با زمان کارآمدتر که اکنون مطرح شدهاند، دلایلی که برندها برای پیشآزمایی ایدههای خود انجام نمیدهند بسیار اندک است، زیرا تبلیغات مؤثر در درازمدت باعث صرفهجویی در هزینههای هنگفت آنها میشود.
تست تبلیغات واقعا چگونه انجام می شود؟
در حالی که یک پیش آزمون می تواند بینش های کلیدی در مورد آنچه ممکن است برای مخاطبان شما مفید باشد ارائه دهد، پس آزمون جایی است که یادگیری های واقعی وارد عمل می شوند.
از طریق مطالعات عمیق که میزان اثربخشی کمپین رسانه ای شما را تعیین می کند، تجزیه و تحلیل واکنش ها و پاسخ های مخاطبان، می توانید:
تاثیر واقعی کمپین خود را ارزیابی کنید
ROI خود را به دقت اندازه گیری کنید
معیارهایی را که نیاز به توجه بیشتری دارند شناسایی کنید
بینشی از این نوع نشان دهنده جام مقدس در هنگام بازاریابی است – دقیقاً دانستن اینکه چگونه هر بخش از یک کمپین به طور جمعی باعث فروش می شود و وقتی آنها را تنظیم می کنید چه اتفاقی می افتد.
GWI از یک روش کنترل در مقابل آشکار برای تعیین کمیت تأثیر تبلیغات آنلاین در دوره های زمانی مختلف استفاده می کند. برخلاف سایر مطالعات از این نوع که صرفاً بر داده های منفعلانه جمع آوری شده از طریق تجزیه و تحلیل وب سایت تکیه می کنند، GWI کار متفاوتی انجام می دهد.
با استفاده از بزرگترین نظرسنجی جهان در مورد مصرفکنندگان دیجیتال، قرار گرفتن در معرض کمپینهای شما بدون نیاز به پرسشهای یادآوری یا شناسایی اندازهگیری میشود.
جزئیات ریزتر
کسانی که آگهی را دیده اند (در معرض دید) و آنهایی که ندیده اند (کنترل) هر دو یک نظرسنجی سفارشی و یکسان ارسال می شوند که حول محور اهداف کمپین تبلیغاتی و معیارهای برندی که می خواهید اندازه گیری کنید، ارسال می شود.
تفاوت نظر بین این دو گروه چیزی است که میزان تأثیر یک کمپین را کمیت می کند.
این فرآیند به دقت طراحی شده است تا اطمینان حاصل شود که مخاطبان نماینده کمپین شما بررسی می شوند و تمام معیارهای کلیدی در نظر گرفته می شوند تا تبلیغات شما به حداکثر پتانسیل خود عمل کند.
این کار با تجزیه و تحلیل سهم بازار و تطبیق مخاطبان هدف مشتری شما (تا جزییات جزئی) با پانلهای واقعی انجام میشود تا اطمینان حاصل شود که موضوعات مورد آزمایش، کپی دقیقی از مخاطبین مورد نظر شما هستند.
همه یک فرآیند را دوست دارند، بنابراین در اینجا گام به گام است.
تجزیه و تحلیل اهداف کمپین
برای پیگیری قرار گرفتن در معرض کمپین را تگ کنید
یک نظرسنجی سفارشی در مورد اهداف و معیارهای برند ایجاد کنید
گروه در معرض را بررسی کنید
گروه در معرض دید را با پانلکنندگانی که در معرض دید قرار نگرفتهاند مطابقت دهید
از کنترل پنل ها نظرسنجی کنید
پاسخ های دو گروه را مقایسه کنید
برای تعیین کمیت تأثیر، تفاوت بین پاسخ ها را تجزیه و تحلیل کنید
تهیه گزارش در مورد اثربخشی تبلیغات
فراتر از رفتارها، جمعیت شناختی، دسترسی و فراوانی
برای اینکه آژانسهای مستقل امروزی جلوتر از منحنیها بمانند و کیفیت کمپینهای دیجیتالی خود را بهبود بخشند، نیاز اساسی به حرکت فراتر از تحلیلهای اولیه وجود دارد – چیزهایی که به راحتی به دست میآیند، اما فقط سطح را خراش میدهند.
رسانه ها اغلب آمارهای خاص خود را دارند که جنبه آنها را از ماجرا نشان می دهد. و بعد از همه، آنها در حال تلاش برای فروش هستند.
با درک عمیقتر از اینکه مخاطبان مشتری شما چه کسانی هستند، بازارهایی که باید به آنها دسترسی داشته باشند، و آنچه که کار میکند، میزان اطمینان بیشتری را در هر کمپین ایجاد میکنید.
ترکیب دادههای نظرسنجی مورد اعتماد ، که مستقیماً از افرادی که هدف آنها هستید به شما داده میشود، به شما امکان میدهد انگیزههای پشت اقدامات آنها را درک کنید – به شما کمک میکند مخاطبان مشتری خود را در سطح شخصی و معنادارتر بشناسید.
بهترین راهکار تبلیغات و افزایش مشتری بیشتر
اگر واقعا میخواهید کسب و کار شما به آینده درخشانی و پر درآمدی برسد باید حتما روی بحث تبیلیغات سرمایه گذاری کنید به همین دلیل ما به شما سایت بالتازار پلاس رو معرفی میکنیم زیرا این سایت میتواند باعث دیده شدن کسب و کار شما در دید بسیاری از مخاطبان باشد ( بسیاری از کسب و کار ها با سایت بالتازار پلاس توانسته اند به درآمد های بالایی برسند ) جالب است بدانید این سایت تبلیغات شمارو به بهترین شکل و پایین ترین تعرفه انجام میدهد که قطعا میتواند برای شما مفید باشید، برای ورود به سایت بالتازار فقط کافیه روی ( افزایش مشتری ) کلیک کنید.
حتما سر بزنید چون واقعا بدرد بخور میباشد.
برچسب ها :تست تبلیغات
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0