رسیدگی بیش از ۹۰ درصد پیام های سامانه ۱۸۸۸ در منطقه۱۷

شهردار منطقه 17 با بیان اینکه 90 درصد پیام های 1888 مورد پیگیری کامل قرار گرفته است، گفت: در سال 1399 نزدیک به 376 پیام در کارتابل این منطقه به ثبت رسیده است که بیش از 90 درصد پیام ها به صورت قطعی رسیدگی و پاسخگویی شده است.
کد خبر : 104847
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 فروردین 1400 - 11:02
رسیدگی بیش از ۹۰ درصد پیام های سامانه ۱۸۸۸ در منطقه۱۷

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، داود لطفی شهردار منطقه در این باره گفت: سامانه ۱۸۸۸ به نوعی پل ارتباطی بدون واسطه شهروندان با مدیریت شهری است و این سامانه نقش بسیار مهمی در تحقق شعار محوری «شهروند مسئول_ مدیر پاسخگو» ایفا می کند.
لطفی افزود: درست است که شهرداری یک نهاد خدمت رسان به حساب می آید؛ اما باید در اجرای خدمات رسانی خود رضایت شهروندان را نیز در نظر گیرد و از سوی دیگر مدیریت شهری میزبان پیشنهادات شهروندان در تمامی زمینه های خدمات دهی شهر است تا طرح های فرهنگی، اجتماعی، شهری و عمرانی با نظر شهروندان به اجرا برسد.
شهردار منطقه ۱۷ خاطرنشان کرد: در سال ۱۳۹۹ نزدیک به ۳۷۶ پیام در سامانه ۱۸۸۸ شهرداری منطقه ۱۷ به ثبت رسیده است که ۹۰ درصد آن مورد پیگیری کامل قرار گرفته و ۸ درصد در دست اقدام و ۲ درصد دیگر نیز پس از اقدمات اولیه به صورت زمان بر در دست پیگیری و پاسخ گویی تکمیلی است.
لطفی تصریح کرد: بیشترین پیام در سامانه ۱۸۸۸ در منطقه ۱۷ مربوط به نواحی سه گانه با ۲۰۰ مورد پیام است که ناحیه یک بیشترین تماس شهروندان را به خود اختصاص داده است.
وی ادامه داد: پیام های ۱۸۸۸ در چهار قالب شامل انتقاد، پیشنهاد، شکایت و تقدیر و تشکر از عملکرد منطقه صورت می گیرد،که بیشترین پیام ها در قالب انتقاد با ثبت ۳۵۹ پیام که شامل ۹۵ درصد از کل پیام ها است.
لطفی یادآور شد: بنده به عنوان شهردار منطقه پیگیر پیام های شهروندان در این سامانه هستم و در طول سال به همراه معاونان و شهرداران نواحی پاسخگوی شهروندان در سامانه هستیم و همچنین شهروندان می توانند درخواست های خود را به شکل اینترنتی و مکتوب در اختیار همکارانم در سامانه ۱۸۸۸ قرار دهند که برهمین اساس ۶۶ درصد شهروندان از طریق تلفن۱۸۸۸ سامانه در ارتباط بوده اند و ۱۸ درصد به صورت اینترنتی و ۱۲ درصد از طریق جلسات ارتباط مستقیم با مدیران در سامانه ثبت پیام داشته اند.

شهردار منطقه ۱۷ ضمن اشاره به آمار پیام ها در سال ۱۳۹۸ اظهار داشت: بیشترین پیام های مردمی در سال ۹۸ در قالب انتقاد به ثبت رسیده که در سال ۱۳۹۹، ۱۰ درصد رشد پیام نسبت به سال ۹۸ وجود داشته است.

 

چرا (احضار) نیمه تمام ماند؟

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هاست