قوانین جدید صداوسیما درباره تیزرهای تبلیغاتی

شنیده‌ها حاکی از این است که سازمان صدا و سیما پس از مواجهه با حمله خرابکارانه بسیاری از دستگاه‌ها و سامانه‌ها را کنار گذاشته و به روش دهه‌های گذشته استفاده از فلش و سی‌دی عمل می کند.
کد خبر : 141620
تاریخ انتشار : شنبه 14 اسفند 1400 - 22:29
قوانین جدید صداوسیما درباره تیزرهای تبلیغاتی

شنیده‌ها حاکی از این است که سازمان صدا و سیما پس از مواجهه با حمله خرابکارانه بسیاری از دستگاه‌ها و سامانه‌ها را کنار گذاشته و به روش دهه‌های گذشته استفاده از فلش و سی‌دی عمل می کند.

تیزرهای تبلیغاتی تلویزیون پس از بازبینی و تایید در پاکت های مهر و موم شده به ادارات مربوطه ارسال می شود. همچنین آگهی های زیر نویس نیز کاملا حذف شده است.

بخش فنی سازمان صدا و سیما در دوره مسئولیت ضرغامی گسترش یافته، در دوره مسئولیت سرافراز محدود و در دوره مسئولیت علی عسگری دوباره گسترش یافته است. اما این توسعه با کیفیت بخشی به نیروی انسانی همراه نبوده است. در حال حاضر افرادی بی انگیزه و خسته در بخش فنی با حقوق پایین مشغول به فعالیت هستند.

منبع: برترین ها

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هاست