(فیلم) واکنش گسترده به تبلیغ جالب لیلا حاتمی؛ چرا تو لیلا؟!

حضور لیلا حاتمی در یک تیزر تبلیغاتی، واکنش گسترده کاربران شبکه‌های اجتماعی را در پی داشته، او در این تیزر با یخچال حرف می‌زند!
کد خبر : 110911
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 اردیبهشت 1400 - 12:35
(فیلم) واکنش گسترده به تبلیغ جالب لیلا حاتمی؛ چرا تو لیلا؟!

به تازگی ویدئویی از یک آگهی تبلیغاتی یخچال فریزر ایرانی در فضای مجازی منتشر شده است و کاربران بسیاری که از حضور لیلا حاتمی، بانوی هنرپیشه سینمای ایران در این آگهی متعجب شده اند به آن واکنش نشان می دهند. لیلا حاتمی کاراکتر این آگهی در نقش خانمی است که به تازگی اسباب کشی کرده و در حال چیدن خانه است که تصمیم می گیرد یخچال و فریزر خود را در سالن خانه قرار دهد. او در این آگهی عنوان می کند خانه با یخچال گرما می گیرد و پس از باز کردن یخچال با آن حرف می زند که این موضوع مورد انتقاد کاربران زیادی قرار گرفته است.

حالا روزنامه خراسان نوشته است: لیلا حاتمی تازه ترین چهره ای است که تجربه جدیدی در عرصه تبلیغات داشته و در تیزر مربوط به یک نشان تجاری لوازم خانگی که در فضای مجازی منتشر شده، بازی کرده است. پس از انتشار این تبلیغ طولی نکشید که کاربران فضای مجازی، به کیفیت تبلیغ و حضور لیلا حاتمی در دنیای تبلیغات، واکنش نشان دادند و با آن شوخی کردند.

لیلا حاتمی در این تیزر که مربوط به تبلیغ یک یخچال است، سنت شکنی می کند و با شوق از نیرو های خدماتی می خواهد که یخچال را در محوطه هال و پذیرایی بگذارند، سپس با احساس رضایت سراغ یخچال می رود، از زیبایی آن تعریف و با آن صحبت می کند! یخچال هم مانند یک روبات، به صحبت هایش واکنش نشان می دهد و با او حرف می زند. آن چه بیش از همه در واکنش ها دیده می شود انتقاد از کیفیت تیزر و ایده آن است.

سیمان در بازار ۶۰ هزار تومان است

کاربری درباره این تبلیغ واکنش منفی نشان داده و نوشته است: «سناریوتون خیلی بی محتواست، حتی حضور لیلا حاتمی هم نمی تونه این ویدئوی ضعیف رو توجیه کنه! خونه با یخچال گرما می گیره؟!»

کاربر دیگری نوشته: «یعنی کار لیلا حاتمی به جایی رسیده که یخچال تبلیغ کنه؟»

کاربر دیگری هم با اشاره به پرحاشیه بودن تبلیغ و دست به دست شدن آن، ساخت این تیزر را یک ترفند تبلیغاتی هوشمندانه برای بیشتر دیده شدن تبلیغ دانسته و نوشته: «شاید ایده مسخره ای واسه تبلیغ یخچال با استفاده از لیلا حاتمی انتخاب کرده باشن، اما خیلی از افراد این تبلیغ رو دیدن و وایرال شده.»

 

 

 

کاربری در انتقاد به ایده های تیزر نوشته: «فقط حضور لیلا حاتمی و دیده شدنش در تبلیغات جذابه. منظور از صحبت کردن یخچال چیه، یخچال هوشمنده، صحبت کردن یخچال چه کمکی به پیشبرد ایده می کنه؟!»

تعدادی از کاربران هم معتقد بوده اند از بازیگری مانند لیلا حاتمی در این تبلیغ استفاده خوب و جذابی نشده و ظاهرا تنها حضور او در تبلیغ مهم بوده است. عده زیادی از کاربران به ایده گذاشتن یخچال خارج از آشپزخانه در این تبلیغ انتقاد و گروهی از کاربران هم با حضور لیلا حاتمی در عرصه تبلیغات مخالفت کرده اند و نوشته اند که تصور نمی کردند در چنین تیزر هایی بازی کند.

منبع : فرارو

بازدیدها: 2

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هاست