۶ مرداد ۱۴۰۳ | ۶:۱۸ ق٫ظ

در صحنه رزم توان نظامی ما را ببینید

به گزارش میهن نوین سردار سرلشکرمحمد باقری در رزمایش تاکتیکی نیروی زمینی سپاه که در کرمان برگزار شد، گفت: امروز اقتدار نیرو‌های مسلح ایران زبانزد است و دشمنان به این اقتدار آگاهی کامل دارند.

وی افزود : نهال ارزشمندی که امام بزرگوار در کشور غرس کردند امروز به یک درخت تناور قدرتمند تبدیل شده که ریشه در دل تک تک مردم ایران دارد و میوه‌ها و برکات فراوان آن را شاهد هستیم.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با تجلیل از آمادگی نیروی زمینی سپاه  کرمان در این رزمایش اظهار کرد: این رزمایش بخشی کوچکی از اقتدار نیرو‌های مسلح بود که به نمایش گذاشته شد و قطعا توان واقعی نیروهای ما درصحنه رزم مشخص می شود.

وی با بیان اینکه بیان اینکه امروز با “هوشیاری، اقتدار و در میدان بودن نیرو‌های مسلح” امنیت پایدار در کشور حاکم است، افزود: نیرو‌های مسلح ایران واقعیت خود را در صحنه رزم به نمایش می‌گذارند؛ مردم ایران مطمئن باشند نیرو‌های مسلح در تامین امنیت کشور ذره‌ای کوتاهی و غفلت نخواهند کرد، مطمئن باشید دشمنان اگر بدانند ذره‌ای در انجام وظایفمان‌کوتاهی کرده‌ایم در حمله به ایران ذره‌ای غفلت نخواهند کرد.

نظامی

سرلشکر باقری با بیان اینکه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران امروز در لبه فناوری حرکت می‌کنند، تصریح کرد: در نیرو‌های مسلح مسئولیت حیاتی بر عهده داریم و ثانیه‌ای را برای امنیت مردم نباید به هدر بدهیم.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دشمنان امروز در غزه کودکان را به خاک و خون می‌کشند و نسل کشی به راه انداخته‌اند، تاکیدکرد: کشتن مردم بیگناه پیروزی صهیونیست‌های شکست‌خورده در عملیات بی نظیر و غافلگیرانه ۱۵ مهرماه نخواهد بود.

وی با بیان اینکه هر چه این جنایت توسعه پیدا کند موجبات آشکار شدن واقعیت صهیونیست‌ها و واقعیت آمریکای جنایتکار حامی آن‌ها و همچنین اروپای ریاکار و دیگر حامیان اسرائیل غاصب و کودک‌کش خواهد بود، افزود: قطعا با ایستادگی مردم و اقتدار رزمندگان جبهه مقاومت، پیروزی ملت فلسطین نزدیک است.

میانگین زمانی که سرباز خدمت می‌کند ماه‌های زیادی نیست

رئیس‌کل ستاد نیروهای مسلح:‌ میانگین زمانی که سرباز خدمت می‌کند ماه‌های زیادی نیست با این وجود تلاش بر این است تسهیلات بیشتری برای سربازان فراهم کنیم، هرچند کار آسانی نیست.

پس از یک سال و نیم بررسی و تلاش صورت گرفته، فرماندهان پذیرفتد با جایگزینی سایر نیروها و تغییرات فرآیندها بتوانیم سه ماه خدمت سربازی را کاهش دهیم که اتفاق افتاد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *