۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۳:۰۶ ب٫ظ

کسب در آمد فوق العاده از شغل کار در ارتفاع در کشورهای دنیا از طریق دیجی کالا و جهان فرود

کسب در آمد فوق العاده از شغل کار در ارتفاع در کشورهای دنیا از طریق دیجی کالا و جهان فرود

کسب درامد از شغل کار در ارتفاع که شغل خطرناکی است افراد قوی و نترس را طلب میکند.

کسب در آمد فوق العاده از شغل کار در ارتفاع در کشورهای دنیا

کسب درامد از شغل کار در ارتفاع که شغل خطرناکی است افراد قوی و نترس را طلب میکند.  اگر از ارتفاع ترسی ندارید و شغلی دارید که کفاف زندگی را نمیدهد حتما کار در ارتفاع را اموزش ببینید چون درامد فوق العاده ای دارد. برای ثبت نام میتوانید شرکت جهان فرود را سرچ کنید و وارد سایت   کار در ارتفاع جهان فرود   بشوید و شروع به ثبت نام کنید.

کارهایی که میتوانید برای کسب درامد با طناب به کشورهای خارجی بروید :  شستشوی نمای ساختمان -اب بندی نما – پیچ و رولپلاک سنگ نما – نقاشی نما – کنیتکس نمای ساختمان میباشند که میتوانید طی یک دوره به شرکت های که اموزش میدهند مراجعه کنید.

 

کسب در آمد

عامل کار در ارتفاع (کار درارتفاع در ترکیه، کانادا،اتریش)

مربوط از مراجع ذیصلاح آموزشی اقدام نماید و قادر به انجام کار به شکل ایمن باشد. مهاجرت کاری همواره به عنوان یکی از روشهای کم هزینه برای مهاجرت در بین افراد شناخته شده است. به همین علت متقاضیان بسیاری تمایل به اقدام از طریق این روش را دارند. کاریابی در خارج از کشور موضوعی است که امروزه جز علاقمندی های قشر جوان و تحصیلکرده در ایران به شمار می رود. در اصل کار در خارج از کشور را می توان بهترین روش برای مهاجرت دانست. زیرا شما از همان ابتدا حقوق دریافت می کنید و نسبت به روشهای دیگر هزینه های کمتری خواهید داشت.

بسیاری از افراد به امید داشتن زندگی بهتر و کسب موفقیت عزم مهاجرت کاری به خارج از کشور را دارند و دوست دارند برای کار در خارج از کشور هر چه سریعتر اقدام نمایند. شرکت خدمات نمای معتبر جهان فرود درباره ی تحقیق درباره ی بهترین کشورها برای عملیات اجرایی کار در ارتفاع به جز ایران ،کانادا ،اتریش، ترکیه را به کاربران عزیز پیشنهاد می نماید.

کشور اتریش به عنوان یکی از برترین اقتصادی های اروپا به شمار می رود و شاخص های اقتصادی بسیار مطلوبی دارد. آب و هوای این کشور بسیار نزدیک به شرایط آب و هوایی اقلیمی ایرانیان می باشد. درضمن کیفیت زندگی در این کشور بالا و جز امن ترین کشورهای دنیا محسوب می شود. جهان فرود می گوید: از آنجایی که این کشور از نظر بعد جغرافیایی به ایران بسیار نزدیک است دارای شرایط اقتصادی و زندگی مطلوب و هزینه زندگی و حتی تحصیلی و کاری مقرون به صرفه است.
شرکت معتبر خدمات نمای جهان فرود درباره ی   کار در ارتفاع   در کشور کانادا به این صورت توضیح می دهد که کانادا یکی از بهترین کشور برای رسیدن به آرزوی شماست. سطح بالای رفاه اجتماعی ،وجود فرهنگهای مختلف، کانادا را به یک کشور عالی برای تحصیل، زندگی، کار تبدیل نموده است .

کانادا با داشتن اقتصاد قوی و با ثبات ،سطح بالای اشتغال، نرخ پایین تورم، وجود فرصتهای شغلی متنوع از بهترین کشورهای دنیا برای کار و زندگی شناخته شده است. اما بخش زیادی از افراد از سایر نقاط کشور از جمله ایران برای انجام کار از جمله کار در ارتفاع در کانادا به این کشور به علت کمبود نیروی کار متخصص وارد شدند.
جهان فرود درباره ی کار در ارتفاع در ترکیه چنین می گوید: به علت نزدیک بودن کشور ترکیه و پایین بودن هزینه های زندگی و مهاجرت نسبت به سایر کشورها، کار در ترکیه برای ایرانیان بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

2 1

کسب درآمد فوق العاده از شغل کار در ارتفاع در کشورهای دنیا

زمانی که شرکت  خدمات نما   معتبر، ارتفاع کار را پس از گذراندن دوره های کوتاه مدت آموزشی وتایید صلاحیت از جنبه ی روحی ،جسمانی استخدام می نماید. حقوق ارتفاع کار یا دستمزد ارتفاع کار را تعیین می نماید. فرد ارتفاع کاری که دارای ابزار باشد حقوق بیشتری را در مقابل فرد ارتفاع کاری که بدون ابزار است دریافت می کند.فرد ارتفاع کار به هیچ عنوان نباید از بلندی و ارتفاع هراسی داشته باشد و درضمن ارتفاع کار با همه ی لوازم استاندارد و صحیحی که در اختیارش قرار می دهند کار را انجام می دهد. درنظر داشته باشید هر فردی از عهده ی شغل ارتفاع کاری بر نمی آید و توان بالا رفتن از ارتفاع و قدرت شهامت و تسلط کافی را بر روی طناب ندارد. لازمه ی ورود به این شغل شهامت لازم، گذراندن دوره های آموزشی کار در ارتفاع و کسب مدرک بین المللی، تاییدصلاحیت پزشکی از جنبه ی روحی و جسمانی، تجربه ی کافی و شیفته ی کار در ارتفاع بودن می باشد. فردی که وارد این حرفه می شود حداقل ۲ ماه در کلاسهای آموزشی کار در ارتفاع باید شرکت کرده باشد و در ضمن فردی که وارد این حرفه می شود نباید پس از مدتی از کار خود منصرف شود. باید این کار را تا پایان ادامه دهد و جرات کار را داشته باشد.فرد ارتفاع کار باید خوش برخورد و از نظر ارتباط با افراد و همکاران مورد تایید باشد و صبر و شکیبایی این فرد برای کسب موفقیتش در کار در ارتفاع حرف اول را می زند.

3 3

قیمت خدمات کار در ارتفاع بدون داربست

جهان فرود با تحقیقاتی که انجام داده است قیمت خدمات کار در ارتفاع بدون داربست و به کمک طناب محکم را در ایران علاوه بر گرفتن دستمزد، هزینه ای که پیمانکار صرف خرید لوازم مورد نظر مثل چسب بتونه روی پیچ ها می نماید را به عنوان هزینه های صورت گرفته روی اجرت ارتفاع کار محاسبه می نماید.ارتفاع کار با توجه به شغل سخت و مشکلی که دارد در ایران بین ۱۵۰تا ۳۰۰ هزار تومان درآمد در ماه کسب می نماید. البته بدون ابزار بین ۱۵۰تا ۳۰۰ و درصورت داشتن ابزار بین ۳۰۰تا ۵۰۰ می باشد. این شرکت معتبر خدمات نما عنوان می نماید که هر اندازه پروژه کار کوچکتر یا بزرگتر باشد بر هزینه و درآمد ارتفاع کار هم تاثیر خواهد گذاشت. در واقع قیمت تغییر خواهد کرد. درضمن قیمت و هزینه ای که برای ارتفاع کار پرداخت می شود به کارفرما بستگی دارد و حتی این رقم درشهرها یا کشورهای مختلف با یکدیگر متفاوت است. پیچ کردن سنگ نما یکی از خدماتی است که در کشور خودمان هم میتوان درامد بالایی داشت.
طبق بررسی های انجام شده توسط شرکت خدمات نمای معتبر جهان فرود در بعضی از شرکتهای معتبر و بزرگ که پروژه های اجرایی بزرگی را اجرا می نمایند، کارفرمایان حقوق تعیین شده برای ارتفاع کار با طناب را بالاترین مقدار ممکن محاسبه می نماید. حقوق دریافتی ارتفاع کار در ماه چیزی بین ۱۰میلیون تا ۱۰۰ میلیون البته در ایران گزارش شده است و البته این حقوق در کشورهای دیگر به علت ارزش خاصی که به سختی این نوع مشاغل داده می شود خیلی بالاتر می باشد. وچیزی بین ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون در ماه گزارش می شود.البته حقوق  کار در ارتفاع در کانادا، اتریش، ترکیه بین ۸۰تا ۲۰۰ میلیون در ماه گزارش شده است و این نشان دهنده ی ارزش بالایی است که شرکتهای خدمات نمای معتبر در این کشورها به این نوع مشاغل کار در ارتفاع میدهند .در ایران به این حرفه و ارزش دادن به این نوع شغل کمتر توجه می شود و هنوز در بین بسیاری از ایرانیان این شغل آنقدر جا نیافتاده است.

منبع: سایت رویداد ۲۴ نماشویی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *