۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۰:۴۰ ق٫ظ

آمادگی آزمون GRE در آموزشگاه دهخدا

آزمون GRE

آزمون GRE

آزمون GRE که یک آزمون زبان و مهارت سنجی می باشد و در حالت موضوعی برای یک سری رشته های خاص برگزار می شود می تواند شانس شما را برای دریافت پذیرش دانشگاه ها و دریافت بورسیه بالا ببرد.

با توجه به اهمیت این آزمون موسسه زبان دهخدا به برگزاری دوره آمادگی آزمون GRE کرده است که به متقاضیان این آزمون به صورت دقیق و اصولی کمک کند تا بتوانند نتیجه مورد نظر خود را دریافت کرده و یک قدم برای دریافت پذیرش و بورسیه در دانشگاه های بین المللی نزدیک شوند.

انواع دوره های آمادگی آزمون GRE موسسه زبان دهخدا

دوره آمادگی آزمون GRE موسسه زبان دهخدا به صورت خصوصی برگزار می شود. این دوره هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری برای افراد با شرایط مختلف در دسترس هست.

این دوره ۱۰ جلسه ای می باشد که هر جلسه ۹۰ دقیقه است که کاملا شما را با آزمون و نحوه پاسخ گویی به بخش های مختلف آزمون آشنا خواهد کرد.

دوره حضوری آمادگی آزمون GRE آموزشگاه زبان دهخدا

دوره حضوری آمادگی آزمون GRE موسسه زبان دهخدا در محل آموزشگاه در غرب تهران جنت آباد برگزار می شود. در صورت نیاز امکان اعزام استاد به محل کار یا منزل زبان آموز نیز وجود دارد.

امکانات موجود در آموزشگاه دوره های حضوری را بسیار کاربردی و موثر کرده است و شما براحتی می توانید خود را برای این آزمون آماده نمایید.

ویژگی دوره آنلاین آزمون GRE موسسه زبان دهخدا

آموزش آنلاین زبان یکی از ویژگی های موسسه زبان دهخدا می باشد که در سطوح و سنین مختلف برگزار می شود.

دوره آنلاین آزمون GRE نیز یکی از دوره های آنلاین موسسه می باشد که بسیار برای افرادی که نمی توانند به صورت حضوری در این دوره شرکت کنند توصیه می شود.

این دوره در پلتفرم اختصاصی موسسه و با بهترین امکانات آموزشی آنلاین برگزار می شود تا بتواند بهترین آموزش را به زبان آموز ارائه نماید. امکاناتی چون ارتباط صوتی و تصویری بین زبان آموز و استاد، تخته مجازی، اشتراک فایل های آموزشی با فرمت های مختلف، پشتیبانی فنی در طول مدت برگزاری کلاس و موارد دیگر باعث شده تا دوره های آنلاین موسسه زبان دهخدا جز بهترین دوره های آنلاین باشند.

شرایط شرکت در دوره آمادگی آزمون GRE

برای شرکت در دوره آمادگی آزمون GRE نیاز دارید تا ابتدا تعیین سطح شوید و سپس اگر دارای حداقل سطح B2 هستید که البته پیشنهاد ما سطح C1 هست می توانید در این دوره شرکت کنید و خود را برای آزمون آماده نمایید.

اگر سطح شما کمتر از سطح مورد نیاز باشد. باید در دوره عمومی زبان انگلیسی شرکت کنید و خود را به سطح B2 یا C1 برسانید و سپس در دوره شرکت کنید.

منابع دوره آمادگی آزمون GRE

در دوره GRE general کتاب اصلی کتاب Kapla GRE Prep به همراه یک سری نمونه سوال است. در دوره GRE subject از کتاب Kaplan GRE Subject به همراه یک سری نمونه سال استفاده می شود. این منابع در هر دو حالت حضوری و آنلاین مورد استفاده می باشند و از جمله بهترین و بروزترین منابع برای یادگیری و آموزش و آماده سازی برای آزمون GRE می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *