۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۱:۳۸ ق٫ظ

بن‌بست در مسیر پاریس/ والیبال ایران به چک هم باخت

به گزارش میهن نوین شاگردان بهروز عطایی بعد از دو باخت مقابل آلمان و اوکراین و یک پیروزی مقابل قطر در چهارمین دیدار خود در رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۴ از ساعت ۱۶:۳۰ به مصاف چک رفته اند.

ایران

ترکیب بازیکنان ایران عبارتند از: محمدطاهر وادی، شهروز همایونفرمنش، محمد ولی زاده، صابر کاظمی، امیرحسین اسفندیار، سیدمحمد موسوی و آرمان صالحی

دست اول (۲۵-۱۷ چک)

در همان ابتدای بازی چک از دریافت ضعیف ایران چند امتیاز سرویس گرفت. عملکرد ضعیف در حمله و دفاع خوب حریف باعث شد تا اختلاف امتیاز بیشتر شده و در نهایت این دست با نتیجه ۲۵-۱۷ به سود چک به پایان برسد.

دست دوم (۲۵-۲۲ چک)

در امتیاز‌های ابتدایی ایران ۴-۱ پیش افتاد، اما چک با سرویس‌های خوب نه تنها کار را مساوی کرد بلکه ۱۱-۶ پیش افتاد. در امتیاز‌های پایانی ایران با سرویس‌های موسوی اختلاف را جبران کرد و کار مساوی شد، اما در نهایت این دست هم با نتیجه ۲۵-۲۲ به سود چک رقم خورد.

دست سوم (۲۵-۲۱ ایران)

در این دست هر چند چک پیش افتاد، ایران خیلی زود کار را به تساوی کشاند، اما اتفاق دست‌های قبل تکرار شد و چک پیش افتاد با این حال در امتیاز‌های پایانی ایران به بازی برگشت و توانست این دست را با نتیجه ۲۵-۲۱ پیروز شود.

دست چهارم (۲۵-۲۰ چک)

در این دست چک با سرویس‌های خوب پیش افتاد، اما ایران که قصد باختن نداشت به بازی برگشت و امتیاز‌ها را مساوی کرد. نزدیک‌ترین دست این بازی تا امتیاز ۱۹ مساوی پیش رفت. اما یک تصمیم مشکوک از سوی داور باعث شد چک جلو بیفتد و این دست را ۲۵-۲۰ پیروز شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *