۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۴:۱۹ ق٫ظ

رونالدو مقابل پرسپولیس بهترین عملکرد را خواهد داشت/ میهمان‌نوازی خوبی از مردم در تهران دیدیم

به گزارش میهن نوین کاسترو سرمربی پرتغالی تیم النصر عربستان، در نشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل پرسپولیس اظهار کرد: این اولین بازی ما در مسابقات آسیا است که قطعا بازی راحتی نیست. پرسپولیس تیم بسیار بزرگی است که فردا با آن‌ها بازی داریم و ما ۲ تیم، قوی‌ترین تیم‌های گروه هستیم.

پرسپولیس

سرمربی النصر درباره اینکه تصور نمی‌کند، اگر پرسپولیس بتواند رونالدو را مهار کند النصر خلع سلاح خواهد شد، گفت:‌  همه می‌دانند رونالدو بازیکن بسیار بزرگی است و در مسابقات اخیر تاثیر مستقیم روی امتیاز‌های تیم داشته و گل‌های زیادی زده است. همچنین در بازی‌های اخیر عملکرد خیلی خوبی داشته و قطعا فردا هم خیلی آماده است تا به تعداد گل‌هایش اضافه کرده و بهترین عملکرد را داشته باشد. از این دید نگاه می‌کنیم.

کاسترو درباره لیست بازیکنان خارجی تیمش ادامه داد: ما ۱۲ بازیکن خارجی برای این بازی داریم، اما تیم ما کمی خسته است. فشار بازی‌های ما زیاد است. ۷ بازیکن خارجی با خودمان به تهران آوردیم تا اگر کسی مصدوم شد از نفرات دیگر استفاده کنیم. با این همه هنوز لیست بازیکنان خارجی ما برای بازی فردا مشخص نیست.

سرمربی النصر درباره غیبت تماشاگران در بازی فردا افزود: در ۳ قسمت پاسخ می‌دهم. در دوران کرونا ما بدون تماشاگر بازی کردیم. استادیوم خالی برای ما طعم خوبی نمی‌دهد. هواداران النصر هم از خانه خود ما را حمایت کنند. درباره این موضوع هم بگویم که ایمنی، امنیت و حس میهمان نوازی خیلی خوبی از مردم در تهران داشتیم. امیدوارم این حس خوب برای ما ادامه داشته باشد و با خاطره خوب تهران را فارغ از نتیجه ترک کنیم. ایرانی‌ها دیوانه‌وار فوتبال را دوست دارند و با هیجان فوتبال را دنبال می‌کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *