۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱:۲۱ ب٫ظ

سپاهان با بی‌رحمی تراکتور را در هم کوبید

به گزارش میهن نوین دیدار حساس هفته اول لیگ برتر با پیروزی سه بر یک سپاهان اصفهان همراه بود.

 

دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و تراکتور تبریز از ساعت ۱۹ امروز پنجشنبه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان با استقبال پرشور هواداران دو تیم برگزار شد.

 

 اطلاعات بازی

 

پنج‌شنبه، ۱۹ مردادماه ۱۴۰۲

سوت داوران: پیام حیدری، محمد عطایی، علی‌اکبر نوری، محمدرضا تارخ؛ ناظر: ابوطالب طاهریان

کارت زرد

میلاد زکی‌پور (۶) رضا شکاری (۱۲)  فرشاد احمدزاده (۴۵) دانشگر (۴۵+۵) 

صفا هادی (۴۵+۵)

کارت قرمزکارت قرمز:

نیلسون جونیور (۱۵) و (۸۰) کارت زرد و قرمز

صفا هادی (۴۵+۵) و (۸۶) 

شرح گل:

سپاهان (۱_۰): در دقیقه ۱۱ پاس مستقیم مدافع میانی سپاهان پشت مدافعین تراکتور به فرشاد احمدزاده رسید و او با روی پای چپ موقعیت را برای گلزنی شهریار مغانلو فراهم کرد. مغانلو هم در ادامه با یک کنترل مدافع مستقیمش را جا گذاشت و با یک ضربه تمام کننده پای چپ گل اول بازی را به ثبت رساند.

 

 سپاهان (۲_۰): در دقیقه ۲۵ پاس در عرض رضا شکاری برای رضا اسدی گل دوم مسابقه را با ضربه بازیکن فصل گذشته تراکتور برای طلایی‌پوشان اصفهانی رقم زد. نکته جالب اینکه اسدی جشن گل هم به پا نکرد و با سجده شکر این موفقیت را جشن گرفت.

سپاهان

سپاهان (۳_۰):  در دقیقه ۶۰ مسابقه ارسال بلند بازیکن سپاهان از زمین خودی روی خط محوطه جریمه فرود آمد که اشتباه پورحمیدی و قاطی کردن با مدافع خودی سبب شد رضا شکاری از این فرصت نهایت بهره را ببرد و گل سوم بازی را ثبت کند.

تراکتور (۳_۱): در دقیقه ۸۹ ارسال محمد نادری از سمت راست خط دفاعی تیم فوتبال سپاهان در ابتدا با ضربه سر عارف رستمی همراه شد که پیام نیازمند توپ را برگشت داد ولی در برگشت کریمی آذر تعویضی پاکو خمس ریباند این ضربه را به گل تبدیل کرد.

دقایق حساس:

دقیقه ۲: ضربه سر محمد دانشگر روی ارسال رامین رضاییان با اختلاف زیادی راهی اوت شد.

دقیقه ۲۱: دریافت توپی که مدافع تراکتور رو به عقب به پورحمیدی پاس داده بود سبب شد که بازیکنان و هواداران سپاهان اعتراض تندی به داور مسابقه داشته باشند.

دقیقه ۳۴: شهریار مغانلو موفق شد تیر دروازه تراکتور را به لرزه دربیاورد، ولی داور، پیام حیدری، پیش از آن اعلام خطا کرده بود.

دقیقه ۳۷: شهریار مغانلو در آستانه ثبت گل سوم بازی قرار داشت و حرکت تکنیکی او شجاع خلیل‌زاده را از جریان بازی محو کرد، اما ضربه پای راستش در موقعیت تک به تک با پورحمیدی دقت را کافی نداشت و به بیرون رفت.

دقیقه ۵۷: ضربه سر محمد دانشگر روی ارسال ضربه ایستگاهی سپاهانی‌ها با اختلاف راهی اوت شد.

دقیقه ۶۶: شوت ریکاردو آلوز از پشت محوطه جریمه سپاهان  زده شد ولی پیام نیازمند به راحتی توپ را به آغوش کشید.

منبع: برترین ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *