۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۴:۵۵ ق٫ظ

تقدیر فرماندار شمیرانات از اشتغالزایی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شمیرانات

فرهنگ و ارشاد اسلامی شمیرانات

در دومین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان از تلاش ویژه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شمیرانات طی سه ماهه اول سال ۱۴۰۲ تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار میهن نوین؛ دومین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شمیرانات روز سه‌شنبه به ریاست مجتبی ذاکریان فرماندار شهرستان، حامد ویس‌کرمی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران، فریبا حسن‌نژاد رئیس اداره کار و دبیر جلسه، علی بابایی سرپرست اداره برنامه‌ریزی فرمانداری و دیگر اعضای کارگروه برگزار شد.

طی این جلسه که با ارائه گزارش ادارات عضو مبنی بر آمار ورود اطلاعات آن‌ها در سامانه رصد و تسهیلات بند ب تبصره ۱۶ آغاز شد، فرماندار شمیرانات با اشاره به پتانسیل‌های فراوان حوزه گردشگری و صنایع دستی، تاکید کرد: برخی ادارات بیش از آمار مصوب، ظرفیت ایجاد اشتغال دارند که می‌طلبد تلاش خود را محدود به تعداد ابلاغی نکرده و اهتمام لازم را در راستای اشتغال‌زایی برای شهروندان داشته باشند.

در پایان جلسه مجتبی ذاکریان فرماندار شمیرانات از امیرحسین طاهری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شمیرانات و زهرا شجاعی کارشناس اشتغال‌زایی و سامانه رصد این اداره بابت  تلاش‌ و اهتمام ویژه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *