۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۷:۵۷ ق٫ظ

هانیه رجبی برنز گرفت

به گزارش میهن نوین سومین دوره بازی‌های رزمی جهان «کامبت گیمز» از ۲۸ مهرماه لغایت ۲ آبان ماه در ریاض عربستان برگزار می‌شود که تیم ملی ووشو کشورمان با ۷ ورزشکار (شامل ۳ سانداکار و ۴ ورزشکار تالو) صبح روز پنجشنبه ۲۷ مهرماه جهت حضور در این پیکارها عازم ریاض شد.

هانیه رجبی

بر همین اساس در روز دوم این پیکارها (یکشنبه ۳۰ مهرماه)، هانیه رجبی در پیکارهای تالو و در بسته «نان چوان – نن دائو» با امتیاز ۱۹.۴۲۰ به مقام سومی دست یافت و صاحب گردن آویز برنز این بازی‌ها شد. ورزشکاری از مالزی با امتیاز ۱۹.۴۹۲ به عنوان نخست دست یافت و نماینده ازبکستان با نمره ۱۹.۴۵۲ به مقام دومی رسید.

پیش از این مدال نیز، زهرا کیانی در بسته «جین‌شو-چیانگ‌شو» و سامان احمدی دیگر تالو ایران در فرم چانگ‌چوان به مدال نقره دست یافته بودند.

همچنین شاهین بنی‌طالبی دیگر نماینده کشورمان در فرم «نان‌چوان-نن‌گوئن» در رده چهارم ایستاد و موفق به کسب مدال نشد. ورزشکارانی از تایپه، ماکائو و فلیپین به ترتیب در این بسته اول تا سوم شدند.

فدراسیون ووشو کشورمان با توجه به اعلام نهایی فدراسیون بین‌المللی ووشو با ۷ ورزشکار از ۷ فرصت ممکن در این پیکارها شرکت می‌کند. تیم ووشو ایران در بخش ساندا مردان و زنان با ۳ نماینده به نام‌های شهربانو منصوریان، محمدمهدی رضایی و محمدرضا ریگی در این پیکارها شرکت کرده است. در بخش تالو نیز هانیه رجبی، زهرا کیانی، شاهین بنی طالبی و سامان احمدی نمایندگان ایران در این بخش هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *