۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۱:۴۳ ب٫ظ

هزینه کلاس های آنلاین زبان

کلاس های آنلاین زبان

شرکت در کلاس آنلاین زبان و یادگیری زبان به صورت آنلاین یکی از روش های رایج یادگیری زبان می باشد که هر روزه بیش از پیش مورد توجه است.

شما می توانید به شکل های مختلف در کلاس آنلاین از طریق موسسات و یا وبسایت های آموزش آنلاین زبان، زبان دلخواه خود را آموزش ببینید.

یکی از موسساتی که به صورت حرفه ای برای تمامی زبان ها به برگزاری کلاس آنلاین می پردازد موسسه زبان دهخدا می باشد که می توانید با مراجعه به سایت این آموزشگاه شرایط کلاس های آنلاین آن را مشاهده نمایید.

چرا کلاس آنلاین به صرفه تر است؟

آموزش آنلاین یک آموزش در دسترس و آسان است. شما براحتی و بدون نیاز به حضور در کلاس زبان می توانید زبانی را که می خواهید، در هر کجا که هستید در بهترین موسسات آموزشی و با بهترین مدرسین آموزش ببینید.

برای شرکت در کلاس آنلاین تنها به اینترنت و یک دستگاه هوشمند مثل گوشی، تبلت و یا لپ تاپ نیاز دارید. در نتیجه این موضوع بسیاری از هزینه های کلاس حضوری را شامل نمی شود و شما می توانید راحت تر در کلاس زبان شرکت کنید.

همچنین هزینه کلاس های آنلاین همواره کمتر از کلاس حضوری می باشد که این موضوع شرکت در کلاس آنلاین را به صرفه تر از کلاس حضوری می کند.

هزینه بهترین کلاس آنلاین زبان

بولتن نیوز: هزینه شرکت در کلاس آنلاین زبان به عوامل مختلفی بستگی دارد. اینکه چه زبانی را می خواهید آموزش ببینید و یا در چه کلاسی می خواهید شرکت کنید و چه سطحی دارید.

همانطور که می دانید کلاس های آنلاین خصوصی هزینه بیشتری داشته و معمولا به صورت جلسه ای یا ساعتی محاسبه می شوند اما مدت زمان و جلسات کمتری را نسبت به کلاس گروهی شامل می شوند که برای بسیاری از افراد مناسب می باشند.

رنج قیمتی کلاس های آنلاین گروهی معمولا از ترمی ۷۰۰ هزار تومان تا ۹۰۰ هزار تومان می باشد که البته بستگی به زبان و یا دوره متفاوت است.

کلاس های خصوصی نیز در موسسات مختلف با قیمت های متفاوتی برگزار می شوند که معمولا با ثبت نام در تعداد جلسات بالا می توانید تخفیف نیز دریافت نمایید. براس سال ۱۴۰۳ رنج قیمتی کلاس های خصوصی از ۳۰۰ هزار تومان تا ۵۰۰ هزار تومان بستگی به زبان و سطح شما برگزار می شوند که البته می توانید کلاس های ارزان تر را نیز پیدا کنید اما معمولا کیفیت خوبی را شاید ارائه نکنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *