۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۵:۵۹ ب٫ظ

پیروزی تیم ملی والیبال مقابل بحرین/ بلندقامتان ایران به مرحله حذفی صعود کردند

به گزارش میهن نوین مسابقات والیبال مردان نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی از روز سه‌شنبه ۲۸ شهریور آغاز شد و تا ۴ مهرماه در شهر هانگژو کشور چین ادامه دارد. تیم ملی والیبال ایران صبح امروز در دومین دیدار مقابل تیم ملی والیبال بحرین به میدان رفت که این دیدار با نتیجه ۳ بر یک به سود ایران به پایان رسید.

والیبال

این دیدار در چهار ست برگزار شد که ست اول و دوم را شاگردان عطایی به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۱۹ پیروز میدان شدند، اما ست سوم این دیدار با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ به سود بحرین به پایان رسید. واگذاری ست سوم به بحرین در رده بزرگسالان پس از ۱۲ سال اتفاق افتاد که یک اتفاق بی‌سابقه بود. شاگردان عطایی در مسابقات قهرمانی آسیا هم مقابل عراق یک ست را واگذار کردند که آن هم یکی از اتفاقات عجیب و غریب آن مسابقات بود. در واقع تیم ملی والیبال ایران با هدایت عطایی در دو مسابقه، مقابل حریفانی همچون عراق و بحرین یک ست را واگذار کرده است.

در نهایت تیم ملی والیبال ایران در ست چهارم با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ پیروز میدان شد و دومین برد را در بازی‌های آسیایی هانگژو به دست آورد. به این ترتیب تیم ملی والیبال ایران در دو دیدار در مرحله گروهی مقابل تیم‌های نپال و بحرین پیروز میدان شد و به عنوان صدرنشین به مرحله بعد صعود کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *