۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۰:۳۸ ب٫ظ

آشنایی با انواع ویپ یا سیگار الکترونیکی

آشنایی با انواع ویپ یا سیگارهای الکترونیکی به افراد معتاد به سیگارهای سنتی کمک می کند تا با استفاده از این وسایل و مصرف مایع ویپ آسیب کمتری به بدن خود وارد کنند و در آینده کاملاً خودداری کنند. سیگار کشیدن. در حال حاضر انواع بی‌شماری از سیگارهای ویپ و الکترونیک در بازار وجود دارد و هرکسی با توجه به شرایط و نیاز خود به حجم نیکوتین و میزان دود تولیدی می‌تواند مناسب‌ترین محصول را انتخاب کند.

در مجموعه Reccoup که در لوازم جانبی ویپینگ تخصص دارد، می توانید طیف گسترده ای از سیگارهای الکترونیکی را مشاهده کنید و در صورت نیاز به محتوای نیکوتین بالا، می توانید مایع نمک نیکوتین را نیز تهیه کنید. کافیست با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید تا طیف وسیعی از این محصولات را به شما معرفی کنند.

سیگار الکترونیکی یا ویپ چیست؟

سیگار الکترونیکی یا ویپ در سال های اخیر به سرعت محبوب شده است و در حال حاضر به عنوان یکی از بهترین راه ها برای ترک سیگار سنتی شناخته می شود. سیگارهای الکترونیکی به دلیل اثر آرام بخش و ایمنی استفاده از آنها بسیار محبوب شده اند و در طی تحقیقات مشخص شده است که دستگاه های ویپ برای افراد سیگاری مفید است.

سیگارهای الکترونیکی از مایعی حاوی نیکوتین برای ایجاد بخاری استفاده می کنند که شامل پروپیلن گلیکول و گلیسیرین گیاهی است. هنگامی که کاربر شروع به استفاده از ویپ می کند، المنت گرمایشی روشن می شود و مایع الکترونیکی را گرم می کند. این مایع به بخار تبدیل می شود و بخار از طریق دهانی دستگاه وارد دهان کاربر می شود.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد دستگاه های ویپینگ، قابلیت تنظیم بخار و همچنین تنظیم نیکوتین است. با انتخاب مایع الکترونیکی کم یا زیاد نیکوتین می توانید به راحتی بهترین بخار را تجربه کنید. در واقع، آشنایی با انواع ویپ یا سیگارهای الکترونیکی، تجربه بهتری از ویپینگ را ایجاد می کند. هر فرد با توجه به نیاز خود به نیکوتین و میزان دود می تواند این نوع دستگاه را انتخاب کند

بیشتر بخوانید: سیگار الکترونیکی یا ویپ

ویپ

آشنایی با انواع ویپ یا سیگار الکترونیکی

سیگارهای الکترونیکی یا ویپ که بخار مورد نیاز افراد سیگاری را با استفاده از مایعی حاوی نیکوتین تولید می کنند، در طیف گسترده ای در بازار موجود هستند. در سال های اخیر که این سیگارها رواج بیشتری پیدا کرده است، بسیاری از کارخانه های معتبر در زمینه تولید انواع سیگارهای الکترونیکی و ویپ فعالیت حرفه ای دارند. تحقیقات زیادی برای تولید هر یک از مدل های مختلف انجام شده است تا بتوان آنها را با توجه به عملکرد آنها طراحی کرد.

با آشنایی با انواع سیگارهای ویپ یا الکترونیکی، چند نمونه از محبوب‌ترین این محصولات کاربردی را ارائه می‌کنیم:

ویپ قلمی

ویبرهای قلم شباهت زیادی به خودکارها یا خودکارهایی دارند که قابل حمل هستند و به دلیل وزن کم به راحتی در جیب یا کیف جا می شوند. از مهمترین ویژگی های این مدل ویپ می توان به سهولت استفاده، طراحی مدرن و سبک، وجود باتری قابل شارژ، وجود مخزن تعویض usb داخلی و امکان اتصال آسان قطعات به یکدیگر اشاره کرد. این نوع ویپ ها معمولا برای افراد مبتدی و افرادی که به دنبال یک ویپ سبک هستند توصیه می شود.

کپسول ویپ

ویپ غلاف از یک کارتریج تک سوراخ و یک باتری داخلی تشکیل شده است که به دلیل اندازه کوچک حمل و نقل آن آسان است اما کارتریج این دستگاه ظرفیت کمتری دارد. به طور معمول، ویپ ها از مواد فلزی بادوام ساخته می شوند. به همین دلیل، افرادی که به دنبال یک ویپ بادوام هستند، می توانند از ویپ غلاف استفاده کنند. بنابراین با خرید آبمیوه با میزان نیکوتین مطلوب می توانید به راحتی از این دستگاه استفاده کنید

ویپ

سیگارهای الکترونیکی شارژی Cigalikes

سیگارهای الکترونیکی با باتری قابل شارژ، کابل usb و اتومایزر کارتریج، شرایط بخار را آسان‌تر می‌کنند و می‌توان از این سیگارها بدون ایجاد مزاحمت برای اعضای خانه استفاده کرد.

کیت های ویپ بسته بندی شده

کیت های ویپ بسته بندی شده بزرگتر هستند و معمولا عمر باتری بیشتری دارند. تنظیمات پیشرفته مانند تنظیم دما نیز در این دستگاه امکان پذیر است. کیت های ویپ بسته بندی شده در دسته های مختلفی قرار می گیرند که برخی از آنها دارای وات بالاتری هستند و دود و بخار بیشتری تولید می کنند. برخی از این کیت ها دارای دو باتری هستند که در بین بخارپزها محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند.

نکات مهم هنگام خرید ویپ

از آنجایی که ویپینگ یکی از روش های محبوب مصرف نیکوتین است، جایگزینی برای سیگارهای سنتی محسوب می شود و خطرات کمتری را به همراه دارد. به همین دلیل لازم است با انواع ویپ یا سیگار الکترونیکی آشنا شوید تا تجربه لذت بخشی از ویپینگ داشته باشید.

علیرغم اینکه بازار ویپ در حال رشد و توسعه است، هر روز تعداد زیادی از محصولات ویپ در بازار وجود دارد که مردم هنگام خرید ویپ با چالش های جدی مواجه می شوند. بنابراین در چنین شرایطی باید نکات مهمی را در نظر گرفت تا در نهایت یک دستگاه ویپ مناسب به دست آوریم.

در اینجا چند نکته مهم برای افراد آگاه به سلامتی وجود دارد که به دنبال یک تجربه خوب از ویپ هستند:

یک نوع ویپ

نوع ویپی که خریداری می کنید بسیار مهم است زیرا هر ویپ با ویژگی های خاص و حجم و قدرت دود متفاوت طراحی شده است.بعضی از ویپ ها ممکن است فقط برای استفاده در فضای باز مناسب باشند در حالی که برخی دیگر می توانند در داخل خانه استفاده شوند.

نوع باتری

باتری یکی از مهم ترین قطعات دستگاه ویپ است زیرا هر چه ظرفیت باتری بیشتر باشد زمان ویپ بیشتر می شود و در طول روز نگران شارژ دستگاه نخواهید بود.

اندازه دستگاه ویپ

دستگاه های ویپ در اندازه ها و ابعاد متفاوتی طراحی شده اند که هر چه بزرگتر باشند قدرت بیشتری دارند. البته افرادی که قصد حمل و جابجایی این وسیله را دارند باید به دنبال مدل های کوچکتر باشند

ویپ

قدرت ویپ

دستگاه های ویپ در وات های مختلفی تولید می شوند که هر چه وات بیشتر باشد حجم بخار تولید شده بیشتر می شود و برخی از دستگاه ها قابلیت تنظیم وات را دارند.

امکانات VIP

ویپ ها دارای ویژگی های مختلفی هستند که برخی از آنها شامل کنترل دمای بخار، شارژ سریع، تنظیم حجم بخار و بسیاری موارد دیگر است که استفاده از دستگاه را آسان می کند.

نوع مایع ویپ

مایع ویپ با توجه به حجم نیکوتین به دو دسته آب میوه و نمک تقسیم می شود که هر کدام باید با دستگاه خاصی استفاده شوند.

نوع برند

در زمینه ویپینگ شرکت های بزرگی در سطح بین المللی فعالیت می کنند که برخی از آنها سال هاست در بازار شناخته شده اند و ویپ گیگ ویپ یکی از این برندهای معتبر می باشد.

ویپ گیک ویپ را از روکو ویپ بخرید

زمانی که بخواهید انواع سیگارهای ویپ یا الکترونیک را بشناسید، در کنار مدل های مختلف، با برندهای زیادی نیز مواجه خواهید شد، در حال حاضر ویپ گیک ویپ یکی از بهترین برندهای موجود در بازار محسوب می شود.

اگر به دنبال یک برند اورجینال با قیمت مناسب در زمینه تجهیزات ویپ هستید، کافیست با کارشناسان روکویپ آنلاین تماس بگیرید. زیرا در این مجموعه شرایط برای خرید آب میوه، نمک و سایر لوازم مهیا شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *