۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۰:۵۵ ب٫ظ

آشنایی با نحوه ساخت حساب پی‌پال

پیشرفت تکنولوژی درزمینۀ فناوری اطلاعات و ارتباطات سبب شده‌اسن تا روش‌های نوین برای انجام کارهای بانکی، پرداخت‌های الکترونیکی و بهره‌مندی از خدمات غیرحضوری بسیاری مؤسسات داخلی و خارجی به‌وجود بیاید. در این میان، PayPal به‌عنوان یکی از به‌روزترین و بزرگ‌ترین سیستم‌های آنلاین مالی در دنیا، تا به امروز توانسته است نیاز تعداد زیادی از کاربران را برطرف سازد و رضایت آنها را جلب کند. تا جایی‌ که هر وقت سخن از پرداخت‌های آنلاین و تراکنش‌های اینترنتی به میان می‌آید، نام حساب پی‌پال بر سر زبان‌ها آورده می‌شود. بر همین اساس در این بخش قصد داریم نحوۀ ساخت حساب پی‌ پال را به شما آموزش دهیم.

البته باید توجه داشته باشید که حساب پی‌پال صرفاً به پرداخت اینترنتی محدود نمی‌شود و در حال حاضر بسیاری از مشاغل با استفاده از این حساب فعالیت می‌کنند و خدمات و محصولات خود را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهند. درواقع این حساب یک تحول عظیم در کسب‌وکارهای مختلف به‌وجود آورده و تا حدودی مسیر دستیابی به موفقیت را برای آن‌ها هموارتر ساخته است. اگر به کارآفرینی و سایر موضوعات مرتبط با آن علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنم به وب‌سایت‌هایی نظیر فوریز، فرچون، دانشگاه کسب و کار، بیزینس اینسایدر و هاروارد بیزینس ریویو مراجعه کنید و اطلاعات خود را دربارۀ کارآفرینی، استارتاپ، سرمایه‌گذاری و توسعه فردی افزایش دهید.

حساب پی‌پال (PayPal) چیست؟

همان‌طور که در ابتدا نیز به آن اشاره کردیم، پی‌ پال یکی از بزرگ‌ترین و به‌روزترین سیستم‌های اینترنتی مالی در دنیاست که به‌لحاظ داشتن نقش اصلی و پررنگ در خریدوفروش‌های اینترنتی بازی و سایر خدمات آنلاین، توانسته است به این درجه از اعتبار و شهرت دست پیدا کند. البته نمی‌توان از کیفیت، کارایی و سرعت فوق‌العادۀ این روش پرداخت اینترنتی چشم‌پوشی کرد، چراکه در حال حاضر سریع‌ترین روش دریافت و انتقال پول در دنیاست و کاربران از نحوۀ عملکرد و ارائه خدمات این مجموعه رضایت کامل دارند.

در این میان دانشگاه کسب و کار نیز به‌عنوان یکی از پیشگامان و فعالان عرصۀ کارآفرینی و توسعۀ مشاغل قصد دارد تا کاربران بیش از پیش با پی‌ پال، تسکولو و همچنین ساخت حساب پی‌ پال آشنا شوند. دانشگاه کسب و کار رسانه‌ای تخصصی در حوزۀ کارآفرینی است که تمامی موضوعات مرتبط با کارآفرینی را تحت پوشش قرار می‌دهد، بنابراین توصیه می‌کنیم شما نیز به وب‌سایت این دانشگاه تخصصی مراجعه کنید و از امکانات و خدمات موجود در راستای دستیابی به اهداف شغلی و مالی نهایت بهره را ببرید.

پی‌پال

مناسب‌ترین کارت برای ساخت حساب پی‌ پال توسط کاربران ایرانی

آن دسته از کاربران ایرانی که قصد افتتاح حساب در PayPal را دارند، باید ابتدا یک کارت معتبر و موردتأیید بازار جهانی در اختیار داشته باشند تا پس از آن بتوانند فرآیند ثبت‌نام و ساخت حساب را انجام دهند. در این‌ خصوص ایرانی کارت مناسب‌ترین و بهترین گزینه برای افتتاح حساب پی‌پال از داخل ایران است، به‌لحاظ این‌که این کارت موردتأیید معتبرترین کشورهای دنیاست و روزانه تعداد زیادی از کاربران ایرانی از این کارت برای ثبت‌نام و بهره‌مندی از خدمات حساب بین‌المللی پی‌ پال استفاده می‌کنند، بنابراین شما نیز قبل از شروع فرآیند افتتاح حساب پی‌ پال، ایرانی کارت را تهیه کنید و سپس بقیۀ مراحل را انجام دهید.

مراحل ساخت حساب پی‌ پال

در صورتی‌ که قصد ساخت حساب PayPal را دارید، می‌بایست مراحل ثبت‌نام را به‌طور کامل و صحیح انجام دهید تا علاوه‌بر جلوگیری از بروز هرگونه مشکل، در کوتاه‌ترین زمان ممکن فرآیند افتتاح حساب شما انجام شود و پس از تأیید بتوانید از آن استفاده کنید. در این‌ خصوص مراحل اصلی ساخت حساب پی‌ پال به ترتیب زیر است:

۱. شروع فرآیند ثبت‌نام از طریق پورتال ایرانیکارت

در ابتدا و برای این‌که بتوانید یک حساب پی‌پال داشته باشید، باید وارد سایت ایرانی کارت شده و پس از ثبت‌نام در آن، بقیۀ مراحل را انجام دهید. در صورتی‌ که این مرحله را انجام دهید، به‌هیچ‌عنوان نمی‌توانید درخواست افتتاح حساب خود را ثبت کنید.

۲. ثبت درخواست در قسمت سرویس‌ها

بعد از ثبت‌نام در پورتال ایرانیکارت و تأیید حساب کاربری، از قسمت سرویس‌ها وارد بخش افتتاح حساب شوید و درخواست خود را ثبت کنید. همواره به یاد داشته باشید که اطلاعات هویتی و بانکی را بدون هیچ مغایرت در سامانه به ثبت برسانید. در غیر این‌ صورت هنگام تأیید اطلاعات و احراز هویت با مشکل مواجه خواهید شد و درخواست شما رد می‌شود.

۳. پرداخت هزینۀ افتتاح حساب

در این مرحله نیز می‌بایست هزینۀ افتتاح حساب PayPal را به‌صورت آنلاین پرداخت کنید. این مبلغ برای تمامی کاربران ۴۹ دلار در نظر گرفته شده‌است و همۀ متقاضیان موظف به پرداخت آن هستند. البته تا زمانی که فرآیند ثبت‌نام به‌طور کامل انجام نشود، وارد مرحلۀ پرداخت هزینه نخواهید شد، بنابراین نهایت دقت را به خرج دهید و صرفاً از طریق سایت ایرانی کارت نسبت به ساخت حساب پی‌پال اقدام کنید.

۴. دریافت حساب فعال‌شده

بعد از مرحله تأیید اطلاعات و پرداخت هزینه، حساب کاربری وریفای شده در اختیار کاربر قرار می‌گیرد و به‌وسیلۀ آن می‌تواند از امکانات و خدمات منحصر‌به‌فرد حساب بین‌المللی پی‌ پال استفاده کند.

شایان ذکر است که برای افتتاح حساب PayPal می‌بایست یک‌سری مدارک نظیر پاسپورت و تأیید هویت در پورتال کاربران ایرانی کارت را در اختیار داشته باشید تا ضمن بارگذاری اسکن پاسپورت و همچنین ارائه تأییدیه، بتوانند مراحل ساخت حساب پی‌ پال را به اتمام برسانید. علاوه‌بر این پی‌پال برای کاربران خود دو نوع حساب شخصی و تجاری در نظر گرفته‌است، بنابراین در صورتی‌ که قصد استفاده از حساب جهت مصارف شخصی یا تجاری را دارید، حتماً به این نکته توجۀ ویژه داشته باشید و متناسب با آن اقدام به افتتاح حساب کنید.

سخن پایانی

حساب PayPal یکی از روش‌های کارآمد و منحصربه‌فرد برای پرداخت آنلاین با بالاترین سرعت و کیفیت ممکن است. به همین سبب تعداد زیادی از کاربران ایرانی و غیرایرانی متقاضی ساخت حساب پی‌ پال و بهره‌مندی از امکانات و مزایای آن هستند، بنابراین اگر می‌خواهید یک حساب بین‌المللی و دارای کارایی مطلوب جهت پرداخت‌های اینترنتی داشته باشید، فرصت را از دست ندهید و هم‌اکنون با استفاده از تسکولو و همچنین ثبت‌نام در پورتال ایرانی کارت، فرآیند ثبت اطلاعات و افتتاح حساب پی‌پال را به اتمام برسانید تا ضمن در اختیار داشتن یک حساب جهانی، بتوانید از امکانات و خدمات آن نهایت بهره را ببرید.

در این راستا دانشگاه کسب و کار با آدرس اینترنتی businessuni.net نیز تمامی تلاش خود را به‌کار گرفته‌ و اطلاعات کامل و جامع در خصوص ساخت حساب پی‌ پال را در اختیار کاربران قرار داده‌است، ازاین‌رو توصیه می‌کنیم حتماً به وب‌سایت این دانشگاه مراجعه کنید و از اطلاعات و خدمات آن در راستای ایجاد تحول در کسب‌وکار و ایجاد رونق اساسی در آن استفاده کنید.

 

منبع: Businessuni.net کارآفرینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *