۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۲:۳۸ ق٫ظ

بهترین ماساژور برقی بازار لو رفت!!! – آرمین درمان (بیورر ایران)

ماساژور برقی یکی از وسایل پرکاربرد برای آرامش بیشتر و رفع درد و خستگی است، همچنین این وسیله توسط بسیاری از پزشکان برای بیماران خود تجویز می‌شود. با شناخت بهترین ماساژور برقی بازار از هزینه چندباره جلوگیری کنید. و با معرفی پرفروش ترین ماساژور برقی به شما این امکان را می‌دهد که با بروز ترین ماساژورهای برقی آشنا شوید.

بهترین ماساژور برقی

بی شک بهترین ماساژور برقی محصولات برند بیورر Beurer آلمانی هست، شما با تهیه بهترین ماساژور میتونین تا یک عمر از این دستگاه دیجیتالی استفاده کنین. و از سایر برندهای متفرقه چینی خودداری کنید. همانطور که گفته شد بهترین مارک ماساژور برقی برند بیورر هست، بهترین ماساژور های ما در تصویر زیر آورده شده است:

ماساژور برقی

برای مشاهده و خرید محصولات وارد سایت بیورر ایران آرمین درمان بشوید. علاوه بر ماساژور برقی میتونین سایر محصولات تجهیزات پزشکی، زیبایی و ارتوپدی را در سایت ما مشاهده کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا پرفروش ترین ماساژورهای برقی آرمین درمان بیورر ایران را به شما معرفی کنیم.

مزایای خرید بهترین ماساژور برقی از شرکت آرمین درمان شامل موارد زیر می شود:

  • ۲ سال گارانتی معتبر آرمین درمان
  • تهیه محصول با کیفیت آلمانی
  • ۱۰ سال خدمات پس از فروش

پرفروش ترین ماساژور برقی آرمین درمان

به طور کلی انواع ماساژور ها شامل ماساژور دستی، ماساژور پا، ماساژور گردن، ماساژور شیاتسو می‌شود. با خرید بهترین ماساژور تفنگی میتونین کمک زیادی به رفع خستگی اعضای بدن خود بکنین، پرفروش ترین ماساژورهای برقی در تصویر زیر آورده شده است که همگی با برند Beurer آلمان هستند:

ماساژور برقی

یکی دیگر از محصولات پر طرفدار ما در شرکت آرمین درمان، دستگاه فشار هست که برای آشنایی بیشتر پیشنهاد می‌کنیم مقاله بهترین فشارسنج دیجیتالی سایت بیورر ایران را بخوانید و از بهترین برندها آگاه شوید.

کاربرد استفاده از بهترین ماساژورهای برقی

با صرف نظر از میزان سن یا جنسیت، ماساژ می تواند هر کسی را شاداب کند، درد را کاهش دهد، خلق و خو را بهبود بخشد، گردش خون را افزایش دهد، کیفیت خواب را بهبود بخشد، گرفتگی عضلات را تسکین دهد و آرامش خاطر را به ارمغان بیاورد. ماساژور برقی انواع مختلفی دارد که هر کدام کاربرد خاص خود را دارند.

به عنوان مثال ماساژور شانه و گردن وسیله ای بسیار موثر و آرامش بخش است که برای تسکین درد در نواحی شانه و گردن و کاهش درد و سفتی این نواحی از طریق حرکات ارتعاشی طراحی شده است.

ماساژور پا آرتروز پا را درمان کرده و تورم و گرفتگی پا را کاهش می دهد.

صندلی ماساژور برقی نیز جزء ماساژورهای حرکتی و ویبره است و برای تمامی نواحی بدن مناسب است. بالش های ماساژور با گرم کردن ناحیه گردن درد را تسکین می دهند و اسپاسم را از بین می برند. ماساژورهای برقی پا با ماساژ ملایم پاها و ترشح دوپامین باعث بهبود خلق و خو می شوند.

ماساژور پوست سر برای افزایش جریان خون در پوست سر، افزایش رشد مو و تسکین سردرد مناسب است. برخی از ماساژورهای برقی نیز به صورت شوک عمل می کنند و با حرکات ضربه ای مناسب، کبودی های نقاط مختلف بدن از جمله شانه، پشت و شکم را برطرف می کنند.

قیمت در انتخاب بهترین ماساژور برقی

یکی از فاکتورهای مهم در خرید این محصول قیمت آن است و بیشتر افراد به دنبال محصولی مقرون به صرفه هستند. به خاطر داشته باشید که هر چه برند محصول انتخابی شما مشهورتر باشد و لوازم جانبی بیشتری همراه دستگاه باشد، قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. سعی کنید ابتدا نیازهای خود را در نظر بگیرید و با توجه به بودجه خود خرید کنید. همچنین می توانید از ماساژورهای دستی مختلفی استفاده کنید که قیمت آنها نسبت به مدل های برقی کمتر است.

ماساژور برقی

همچنین پیشنهاد میکنیم قیمت بهترین ماساژور برقی را در وبسایت آرمین درمان مشاهده کنید. برای اینکار کلم آرمین درمان را در گوگل جستجو کنید. از مهمترین مزایای شرکت ما این هست که ما به سرتاسر ایران محصولات را توزیع می‌کنیم و در همه شهر ها نمایندگان قانونی Beurer داریم.

طراحی و ساختار در تهیه بهترین ماساژور برقی بازار

برای خرید هر نوع ماساژور به طراحی ارگونومیک و جمع و جور آن توجه کنید. داشتن طراحی خوب کار با این محصول را برای شما راحت کرده و در عین حال آرامش بیشتری در حین ماساژ درمانی خواهید داشت.

سایز و وزن ماساژور

ماساژورها از نظر اندازه و وزن متفاوت هستند. به عنوان مثال، صندلی های ماساژور بسیار بزرگ هستند، اما ماساژورهای برقی کوچک و قابل حمل هستند. پس با توجه به نیاز خود مدل و وزن دستگاه خود را انتخاب کنید.

سایر موارد در انتخاب بهترین ماساژور برقی

برای خرید بهترین و پرفروش ترین ماساژور برقی لازم هست این موارد رو بدونین که جزو مزایا و کارکردهای دستگاه به شمار می‌رود، این موارد شامل:

کاربرد ماساژور برای کاهش درد

رهایی از درد و کاهش آن یکی از مهمترین دلایل استفاده از این وسایل است. می توانید از درد در ناحیه کمر، بازو، گردن و غیره خلاص شوید. با استفاده از این دستگاه ها آرامش عضلانی و گردش خون با ماساژ درمانی یکی از دلایل مهم استفاده از این وسایل است.

گردش خون را بهبود می‌دهد

استفاده از این دستگاه باعث افزایش گردش خون و انتقال بهتر مواد مغذی و اکسیژن به سلول های عضلانی می شود و در نتیجه باعث ایجاد حس بهتر و درد کمتر در نواحی مورد نظر می شود.

بهبود سیستم عصبی انسان

بهترین دستگاه ماساژور برقی با سیستم عصبی با کمک تکنیک های ماساژ آرام می شود. ماساژ باعث ترشح اندورفین در بدن می شود که در نتیجه حس خوبی را به فرد منتقل می کند، کاهش اضطراب و استرس یکی از عوامل مهم در استفاده از این وسایل است.

خواب راحت تر

استفاده از این وسایل قبل از خواب کیفیت خواب را بهبود می بخشد و فرد خواب عمیق و بهتری را تجربه می کند. عواملی مانند یائسگی در زنان کیفیت خواب آنها را بدتر می کند و فرد دچار بی خوابی می شود.بر اساس نتایج به دست آمده استفاده از دستگاه های ماساژور قبل از رفتن به رختخواب می تواند کیفیت خواب را بهبود بخشد. این موارد باعث شده تا طیف محدودی از ماساژور ها به پرفروش ترین ماساژور بازار تبدیل بشوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *