۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۰:۱۷ ب٫ظ

رزمایش جهادی شمیرانات با حضور قائم‌مقام وزیر کشور در امر محرومیت‌زدایی

رزمایش جهادی شمیرانات

رزمایش جهادی شمیرانات، افتتاحیه خانه‌های امداد و برپایی میز خدمت ادارات این شهرستان با حضور قائم‌مقام وزیر کشور در امر محرومیت‌زدایی اجرا شد.

به گزارش خبرنگار میهن نوین: این مراسم روز سه‌شنبه ۲۶ دی ماه با حضور علی آقامحمدی قائم‌مقام وزیر کشور در امر محرومیت‌زدایی و رئیس ستاد توانمندسازی محلات کم‌برخوردار،  مجتبی ذاکریان فرماندار شمیرانات، سیدابوالفضل پرپنچی مدیرکل کمیته امداد استان تهران، محمد حسین قائد رحمت سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی در آستان مقدس امامزاده علی‌اکبر علیه السلام چیذر اجرا شد.
به گفته رئیس ستاد توانمندسازی محلات کم‌برخوردار، طرح ۲۰۲۰ با محوریت «توانمندسازی و‌ تحول اجتماع محور ۲۰۲۰ محله کم برخوردار» در حوزه‌های فرهنگ و هنر، مسکن، اشتغال، تحصیلات، سلامت، خوراک، پوشاک و ورزش در دستور ستاد توانمندسازی محلات قرار گرفته است.

این مقام مسئول گفت: بر اساس این طرح اصلاح ساختار به منظور جلوگیری از ایجاد ساختار جدید و تحمیل نیروی انسانی جدید ممنوع شد و بودجه آن هم در گام اول درست مصرف کردن همان بودجه‌های قبلی تعریف شد.

آقا محمدی در ادامه افزود: اولویت این طرح آن است که ببینیم مردم چه می‌خواهند و نیاز مردم را برآورده کنیم و بر این اساس وظیفه به عهده خود مردم محول شده است، محور اقدامات نیز «کوچه» قرار گرفت و برای هر کوچه «شهردار کوچه» تعریف شده است تا نیازهای آن کوچه را به مسئولان منتقل کنند.

در غرفه فرهنگ و ارشاد اسلامی علاوه بر مشاوره رشته‌های هنری هنرستانی و دانشگاهی، از علاقمندان به رشته‌های فرهنگی و هنری شامل: کلاس‌های آموزش قرآن، بازیگری مقدماتی، موسیقی و سرود، طراحی و نقاشی، داستان‌نویسی، فیلنامه و نمایشنامه‌نویسی، خبرنگاری مقدماتی و … ثبت‌نام رایگان بعمل می‌آید.

همچنین در این غرفه مشاوره و راهنمایی در خصوص اخذ مجوزهای مربوط به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از جمله موسسات فرهنگی هنری، کانون‌های آگهی و تبلیغاتی، موسسات قرآنی، چاپ و انتشارات، کانون‌های فرهنگی مساجد  و غیره صورت گرفت.

شایان ذکر است رزمایش جهادی ستاد توانمندسازی محلات کم‌برخوردار شمیرانات با حضور میز خدمت کلیه دستگاه‌ها، سازمان‌ها، بنیادها، مؤسسات خیریه، تشکل های مردم‌نهاد(سمن‌ها)، فعالین اجتماعی و سایر اشخاص حقوقی به‌ویژه شرکت‌ها و مؤسسات تجاری و انتفاعی با ارائه خدمات فرهنگی هنری، پزشکی و بهداشتی، آموزشی و مشاوره، ورزشی، شنوایی و بینایی‌سنجی رایگان در روزهای ۲۶ و ۲۷ دی‌ماه سال‌جاری از ساعت ۹ الی ۱۶ در آستان مقدس امام‌زاده علی‌اکبر(ع) چیذر به مردم شهرستان ارائه گردید.

رزمایش جهادی شمیرانات

img 3754

img 3684

img 3670

img 3646

img 3644

img 3582

img 3557

img 3490

img 3433

img 3260

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *