۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۳:۱۰ ب٫ظ

معرفی بهترین ترمو وال پشت تی وی و دیوارپوش لوور در ایران

معرفی بهترین ترمو وال پشت تی وی و دیوارپوش لوور در ایران

ترمو وال

ترمووال پشت تی وی و دیوارپوش لوور متریالی هستند که برای دکوراسیون داخلی منزل استفاده می شوند، که تنوع رنگی زیادی دارند و با طرح ها مختلف در بازار موجود هستند، این محصولات برای پوشش سطح دیوار استفاده می شوند و به صورت موازی در کنار هم قرار گرفته اند.

در این مقاله سعی داریم به معرفی بهترین ترمو وال پشت تی وی و دیوارپوش لوور در ایران بپردازیم، برای این کار ابتدا این محصولات را معرفی می کنیم سپس بهترین و معتبر ترین فروشگاه جهت خرید این محصولات را معرفی می کنیم تا شما با خیال راحت از این متریال های زیبا تهیه کنید.

بهترین ترمو وال پشت تی وی و دیوارپوش لوور

یکی از متریال های پر استفاده که به فضا گرما و زیبایی می بخشد متریال چوب است، به همین منظور تنوع زیادی در چوب ها وجود دارد که دیوار پوش لوور و ترمو وال پشت تی وی از جمله متریال چوبی مقاوم هستند که می توانید از این متریال در فضا های مختلف استفاده کنید.

فروشگاه تیک هوم کالا یکی از بهترین پخش کننده های لوازم دکوراسیونی داخلی و خارجی منازل است از جمله این لوازم می توان به ترمو وال پشت تی وی و دیوارپوش لوور اشاره کرد.

دیوارپوش

همان طور که از اسمش مشخص است از این محصول برای ایجاده جلوه های بصری روی دیوار استفاده می شود، با توجه به اینکه امروزه همه افراد به دکوراسیون و زیبایی دیوار اهمیت می دهند به انتخاب دیوار پوش های ترمو وال و لوور فکر می کنند، درزمان باز سازی و یا سخت منازل استفاده از این متریال پیشنهاد می شود چرا که جلوه ویژه ای به منزل و یا دفتر شما می دهد، بنابراین دیوار پوش ها ابزاری بسیار کاربردی هستند که با مدل ها، رنگ ها و جنس های مختلف در فروشگاه تیک هوم کالا موجود هستند.

دیوارپوش ترمووال

ترمو وال thermo wall یک متریال جدید است، جنس این متریال پلی استایرن مقاوم است، ترمو وال برای دیوار پوش مناسب است چرا که شباهت زیادی با چوب طبیعی دارد و فضایی زیبا و گرم ایجاد می کند، همچنین این محصول تنوع رنگی بالا دار که مورد قبال مصرف کنندگان و طراحان دکوراسیون است.

ترمو وال

ترمووال پشت تی وی

همان طور که می دانید مهم ترین بخش خانه که همه توجه ها را به خودش جلب می کند دیوار پشت تی وی است چرا که تلویزیون مرکز توجه همه افراد است بنابراین اهمیت زیادی دارد و باید حس محیطی آرام بخش و گرم را القا کند.

یکی از مهم ترین کاربرد های ترمووال که طرفداران زیادی دارد ترمو وال پشت تی وی (tv wall) است، که جلوه ای شیک و مدرن به دیوار پشت تلویزیون می دهد، این محصول در چند سال اخیر مورد توجه مصرف‌کنندگان و طراحان دکوراسیون قرار گرفته است.

مزیت های ترمووال پشت تی وی

  • ترمو وال ها استحکام بالایی دارند چرا که مانند سیمان در برابر رطوبت مقاوم هستند.
  • ثابت بودن ابعاد ترمو وال یکی از مزیت های آن است چرا که از ثبات فرم اولیه آن مطمئن می شوید.
  • ترمو وال در برابر پوسیدگی مقاوم است.
  • دیوار پوش ترمو وال عایق است در برابر گرما، سرما و جریانات الکتریکی عایق است.
  • ترمو وال دوست دار محیط زیست است و اثرات منفی روی محیط زیست نمی گذارد.
  • این محصول بسیار سبک است و نگهداری آن آسان است.

دیوارپوش لوور

همان طور که گفته شد دیوارپوش لوور متریالی است که سطح دیوار را پوشش می دهد و شکلی موازی دارد که کنار هم قرار گرفته اند، در دیوار پوش لوور چهار قله وجود دارد و سه شیار که باعث زیبایی این طرح می شود، دیوار پوش لوور در رنگ های متنوع، نسکافه ای، مشکی، قهوه ای، قهوه ای متالیک، سفید، بژ روشن، نقره ای و طرح های سنگی و … وجود دارند که شما می توانید به راحتی با کیفت ترین دیوارپوش لوور را از فروشگاه تیک هوم کالا تهیه کنید.

ابعاد دیوار پوش لوور

دیوار پوش لوور به صورت شاخه ای خریداری می شود، که ابعاد هر شاخه از این دیوار پوش معمولاً ۱۲ سانتی متر عرض و ۳۰۰ سانتی متر طول دارد که به صورت زبانه و کام به یکدیگر متصل می شوند.

ترمو وال

مزیت های دیوار پوش لوور

  • دیوارپوش لوور در برابر رطوبت مقاوم است.
  • دیوار پوش لوور در برابر حرارت و سر و صدا عایق است و از هدر رفت انرژی جلوگیری می کند.
  • در برابر نفوذ حشرات و باکتری ها مقاوم است.
  • دیوارپوش لوور انعطاف پذیر است.
  • قیمت مناسب است.
  • نصب دیوار پوش ترمو وال آسان است.

خرید بهترین ترمو وال پشت تی وی و دیوارپوش لوور در ایران

با توجه به این که تنوع زیاد در محصولات ترمووال و دیوار پوش لور وجود دارد انتخاب این محصولات سخت است، همچنین برای داشتن دکوراسیونی زیبا و ایجاده جلوه ای شیک به محیط باید با کیفیت ترین معرفی بهترین ترمو وال پشت تی وی و دیوارپوش لوور در ایران خریداری کنید، فروشگاه تیک هوم کالا بهترین ترمو وال پشت تی وی و دیوارپوش لوور در ایران را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

همان طور که گفته فروشگاه اینترنتی دیوارپوش تیک هوم کالا یکی از بهترین و معتبر تری پخش کننده های متریال دکوراسیون منزل است، یکی از کاربردی ترین محصولات و بهترین محصولات این فروشگاه ترمووال پشت تی وی و دیوارپوش لور است، این فروشگاه دارای ۱۱ سال سابقه کاری درخشان است و هزاران مشتری مفتخر دارد، بنابراین شما می توانید از این مطمئن باشید که بهترین محصولات را از این فروشگاه خریداری می کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *