۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۸:۳۴ ق٫ظ

سردار آزمون با لباس استقلال فصل را شروع کرد!

سردار آزمون با لباس استقلال

یک چهره ویژه در تمرین تیم نکونام

سردار آزمون با لباس استقلال فصل را شروع کرد!

میهن نوین: یک چهره خاص و یک مهمان ویژه در تمرین امروز آبی‌های پایتخت حضور پیدا کرد که برای هواداران این تیم نیز سورپرایز جالبی بود: سردار آزمون با لباس استقلال.

به گزارش “ورزش سه”، حضور یکی از مهمترین لژیونرهای فوتبال ایران در تمرین آبی پوشان، اتفاق خاص و سورپرایز غیرمنتظره‌ای بود که عصر امروز اتفاق افتاد. جایی که سردار آزمون با لباس تمرین و لوگوی استقلال، پا به پای سایر شاگردان نکونام مشغول تمرین شد.
سردار آزمون با لباس استقلال
سردار آزمون با لباس استقلال

تمرینات استقلال برای آغاز فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر، امروز نیز ادامه پیدا کرد و بازیکنان این تیم با حضور در کمپ مرحوم ناصر حجازی، زیر نظر جواد نکونام و کادرفنی، تمرینات خود را برگزار کردند.

نکته جالب درخصوص تمرین امروز، حضور یک چهره ویژه در کنار دیگر استقلالی‌ها بود. سردار آزمون، بازیکن بایر لورکوزن که این روزها در ایران به سر می‌برد، برای شروع فصل جدید، تصمیم گرفت تا راهی کمپ مرحوم ناصر حجازی شود و زیر نظر جواد نکونام، کارهای تمرینی را انجام دهد.

آزمون که گفته می‌شد در این تابستان از لورکوزن جدا شده و راهی تیم دیگری می‌شود، پا به پای دیگر بازیکنان استقلال، مشغول انجام تمرینات شد. مسئله‌ای که با واکنش‌هایی در فضای مجازی نیز همراه شد و هواداران این تیم ابراز امیدواری کردند تا روزی، سردار را با لباس استقلال در زمین مسابقه ببینند.

رسانه باشگاه استقلال نوشته است: شاگردان جواد نکونام تمرینات مداوم و فشرده خود را در کمپ ناصر حجازی پیگیری می‌کنند. تمرین بعد از ظهر امروز اما یک میهمان ویژه دارد. سردار آزمون مهاجم گلزن و مطرح فوتبال ایران که همچنان در فوتبال اروپا درخشان ظاهر می‌شود، در کنار ماست.

آبی‌ها در شرایطی متن خود را با جمله «استقلال و طرفدارانش به این میهمان ویژه خوشامد می‌گویند💙» به پایان رسانده که همه در انتظار تصمیم جدید سردار و انتخاب تیم جدیدش هستند. جایی که او از تیم‌های فرانسوی، آلمانی و حتی ترکیه پیشنهاداتی را دریافت کرده است ولی هنوز تصمیم نهایی خود را اعلام نکرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *